2018. november 24., szombat

Dmitri Shostakovich - Waltz No. 2

11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ezt nem tudtam kibogozni..!!!!!! De jó a vége, TE milliókat keresel, akkor miért LOPTAD el az ÉN ÉLETEM, A RENGETEG FÁRASZTÓ ÉS OLDÓSZEREKTŐL ÁRTALMAS
      KÉPFESTÉSSEL LÉTREHOZOTT
      FESTMÉNYEIMET.???
      Még Trump elnök volt hivatalban, amikor észrevettem, hogy valakii tüneteket küldött az én fiókomból.
      Az fotókat az MTI készítette és eléggé jól sikerült, MAGADNAK TARTOD FENN, ugye???
      Még tudnád mondani a műszerek a nevét, amelyet használtam azon a képen???

      Törlés
  2. KÍNA az UNESCO filmje szerint.

    https://goo.gl/gou1Mf

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott is árultad a képeimet! Honnan tudom? Szegény fiú, az időjárás és helymeghatározás a munkája.. De egyszer összecsélte az azonos neket Kedveskedni akart és elsősorban, hogy hol ebédeltem ...
      Néztem ám nagyokat! "Kínában és a közeli szigeteken is étteremben ebédeltem.."
      SOHA NEM JÁRTAM ARRAFELÉ...

      Törlés
  3. Katona Edit Petronella ellopott képei!!!

    VálaszTörlés
  4. KEDVES SZEGEDI BARÁTAIM, AKIKKEL EGY ALKOTÓMŰHELYBEN DOLGOZTUNK, EMLÉKEZTEK MÉG A REMEK HANGULATRA?
    KERESZTY ZSOLTI HALÁLÁVAL MINDEN MEGVÁLTOZOTT! SZUROMI PALI A LEGJOBB MŰVÉSZETTÖRTÉNÉSZ KÖVETTE..
    MI VAGYUNK MÉG, BIRINYI GYURI, SZÖGI LACI, MARCSI ÉS ÉN, AKI PÁR HÓNAPIG VEZETTEM AZ ESTE 10-IG TARTÓ ALKOTÁST! A RÉGI SZERETETEL, ÖLELLEK BENNETEKET.
    EDIT

    VálaszTörlés
  5. SOKAN DOLGOZTUNK AZ FACEBOOKON!
    MÁR SOK MŰVÉSZNEK NEM TUDOM A NEVÉT! GULYÁS LACIRA EMLÉKSZÜNK MINDANNYIAN! ÜDVÖZLETTEL, JÓ MUNKAKEDVVEL LEGYÜNK SZORGALMASAK! PUSZI ,
    KATONA EDIT

    VálaszTörlés
  6. ENGEM A BALSORS SÚJTOTT, ELLOPTAK AMIT AZ INTERNETRE FELTÖLTÖTTEM, A NEVEMMEL AZ ID- mal , arcképeimmel együtt. Szóval, vki az én személyi létezett cserélte el. AMI ZAVARTA AZ A NETEN AHELYMEGHATÁROZÁS VOLT! AZ MINDIG KI VOLT KAPCSOLVA. MERT 200 KM. AZ AZÉRT 2-3 ÓRA UTAZÁS!
    TALÁN ÚJRA NEKILÁTOK A FESTÉSNEK. ADVENTBEN TUDTAM MINDIG A LEGJOBB MUNKÁIMAT ALKOTNI.
    ÁLDOTT, SZÉP KARÁCSONYT KÍVÁNOK SZERETETTEL, KATONA EDIT

    VálaszTörlés
  7. EGY SZOMSZÉDOM VISSZADTA HÁLÁBÓL AZ EGYIK ORSZÁGOS VERSENYEN DÍJAZOTT KÉPEMET. ÖRÜLÖK NAGYON. MÉG RÉGEBBEN VOLT EGY ORSZÁGOS KÉPZŐMŰVÉSZETI TÁBOR, MÁRTÉLYON. OTT KÉSZÜLT A KÉPEM, AMELYET ÉN NEM TARTOTTAM OLYAN JÓNAK, MINT AZ OTT LÉVŐ FESTŐ TANÁROK. MÉG SZÓLTAK IS, HOGY " EL NE ADJAM" ! MOSTMÁR
    ÉN IS LÁTOM, HOGY NEKIK VOLT IGAZUK.

    VálaszTörlés
  8. Inkább képeket tennék fel, ha lehet.

    VálaszTörlés
  9. NEM MINŐSÍTELEK, PEDIG KELLENE!!!
    KÁR OKOZÁSA, MINDENÁRON VALÓ MEGGAZDAGODÁS REMÉNYE, ALJAS KÖZTÖRVÉNYES BŰNÖZŐT CSINÁLT BELŐLED...!!! ÚGYSEM HISZIK EL ITTHON , HOGY TE ALKOTTAD AZOKAT A KÉPEKET! EZÉRT VISZED ĶÍNÁBA, ÁZSIÁBA...MI KORTÁRS FESTŐK MIND
    ISMERJÜK EGYMÁST! NINCS KÖZÖTTÜK
    EGY SEM, AKI ELLOPNÁ ILYEN MÓDON A MÁSIK KORTÁRS ALKOTÁSÁT.

    VálaszTörlés